Reklamačný poriadok

Tovar je samozrejme možné reklamovať.

Reklamovať je možné tovar zakúpený od predávajúceho a ktorý je vo vlastníctve kupujúceho.

V prípade, ak vlastnícke právo ešte neprešlo od predávajúceho na kupujúceho, kupujúci si v zmysle platnej legislatívy môže reklamáciu vybaviť až po uhradení celej kúpnej ceny v zmysle §151 Občianskeho zákonníka.

Reklamovaný tovar nám zašlite spolu s kópiou faktúry a so žiadosťou o reklamáciu na našu adresu uvedenú v kontaktoch. V žiadosti uveďte podrobný popis závady. Ako Záručný list slúži faktúra, ktorú sme Vám zaslali spolu s tovarom. Ak uznáme reklamáciu za opodstatnenú, reklamovaný tovar Vám vymeníme za ten istý, alebo za iný tovar, ktorý si vyberiete, prípadne Vám vrátime peniaze. Poštovné výdavky zo strany kupujúceho nevraciame.

Upozorňujeme, že nezodpovedáme za chyby, ktoré vznikli počas prepravy tovaru. Pri preberaní tovaru si zásielku riadne prezrite, hlavne či nie je poškodený obal. Ak zistíte jeho poškodenie, tovar nepreberajte a upozornite nás o tom emailom, alebo telefonicky. V takomto prípade Vám pošleme zásielku ešte raz s nepoškodeným tovarom.

 

Reklamácia sa vzťahuje len na:

  • preukázateľné výrobné chyby spôsobené výrobcom, ktoré boli zistené ihneď po dodávke tovaru, alebo počas jeho používania

 

Reklamácia sa nevzťahuje na:

  • chyby spôsobené užívateľom počas bežného používania tovaru
  • k závade došlo mechanickým poškodením výrobku spôsobeným kupujúcim
  • nesprávnym zaobchádzaním s výrobkom, spôsobom iným ako bol uvedený v návode na používanie
  • používaním tovaru v podmienkach, ktoré neodpovedajú svojou vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prirodzenému prostrediu tovaru
  • zanedbaním starostlivosti a údržby o tovar
  • poškodením tovaru nadmerným zaťažovaním
  • používaním tovaru v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii, všeobecnými zásadami, technickými normami alebo bezpečnostnými predpismi alebo iným porušením záručných podmienok
  • zo záruky sú vyňaté vady spôsobené v priamej súvislosti so živelnou pohromou

 

Na všetok ponúkaný tovar sa poskytuje záruka v trvaní 24 mesiacov, ak nie je pri tovare uvedené inak. Na potravinárske výrobky sa vzťahuje výrobcom stanovená záručná doba, ktorá je uvedená na každom výrobku. Minimálna trvanlivosť potravinárskych výrobkov, ktoré sú zasialané je minimálne 3 mesiace, s výnimkou dopredajových produktov za akciové ceny u ktorých je v eshope zverejnený dátum spotreby. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od prepravnej spoločnosti alebo priamo od predávajúceho ak si tovar preberá kupujúci osobne v deň jeho prevzatia.

Obchodný partneri berú na vedomie, že sa na nich nevzťahujú podmienky záruky pre spotrebiteľov ale sú upravené Obchodným zákonníkom a záručná doba môže byť kratšia.

 

Stornovanie objednávky


Objednávku je možné stornovať len za predpokladu, že tovar nebol ešte odoslaný. Túto skutočnosť je potrebné oznámiť buď telefonicky, alebo emailom na emailovú adresu reklamacie@maxcbd.sk . Za stornovanie tovaru sa nepovažuje neprebratie zásielky. Ak zásielka nie je zákazníkom prevzatá, je takéto konanie považované za porušenie kúpnopredajného vzťahu medzi kupujúcim a obchodom Hemplove, za čo si vyhradzujeme právo žiadať úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky, ako aj prípadné súdne a exekučné poplatky. V prípade, že platba za tovar už bola zrealizovaná a zákazník žiada objednávku stornovať, tieto mu budú odoslané najneskôr do 7 dní odo dňa stornovania objednávky.

 

Vrátenie tovaru - poučenie o práve zákazníka odstúpiť od zmluvy


Zákazník má právo tovar vrátiť bez udania dôvodu v zákonom stanovenej lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru doručením písomnej žiadosti Obchodu Hemplove. Tovar je nutné zaslať spolu s kópiou faktúry najneskôr do 7 dní odo dňa, keď svoje právo odstúpiť od zmluvy uplatnil. Tovar nesmie javiť známky používania a musí byť v pôvodnom nepoškodenom obale s kompletným príslušenstvom. Po obdržaní nepoškodeného tovaru Vám peniaze za tovar vrátime vopred dohodnutým spôsobom. Odporúčame tovar riadne zabaliť a poistiť, pretože ak sa tovar poškodí počas prepravy, nebudeme akceptovať žiadosť o vrátenie tovaru. V prípade neakceptovania žiadosti, ďalšie prípadné výdavky na dopravu znáša kupujúci. Výdavky spojené s doručením tovaru od kupujúceho smerom k firme Hemplove. znáša kupujúci.

 

Neprebratie tovaru


V prípade, že kupujúci z akýchkoľvek dôvodov zásielku neprevezme, je takéto konanie považované za porušenie kúpnopredajného vzťahu medzi kupujúcim a Obchodom Hemplove, za čo si vyhradzujeme právo žiadať úhradu výdavkov spojených s vybavovaním objednávky, ako aj prípadné súdne a exekučné poplatky. Ak kupujúci má o tovar naďalej záujem, je možné opätovné zaslanie, ale len v prípade, že kupujúci súhlasí s uhradením poštových nákladov za predošlú vrátenú zásielku. Ak kupujúci nejaví o tovar záujem, budú mu vyčíslené, všetky náklady spojené s vybavovaním a odoslaním objednávky. Ak tieto kupujúci odmietne uhradiť, firma Hemplove bude úhradu vymáhať súdnou cestou.

Tieto reklamačné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou všeobecných obchodných podmienok, a predávajúci si vyhradzuje právo ich kedykoľvek meniť aj bez predchádzajúceho upozornenie kupujúceho.